Citát dne

Vychovávat dítě znamená vychovávat sebe.

Neznámý autor

Základní škola, Praha 2, Vratislavova 13 tel: +420 222 523 392 mobil: +420 731 287 833 fax: +420 224 262 142 e-mail: info@vratislavova.cz webmaster: Václav Nádvorník grafika webu:Ivan Laštůvka

Projekty

Zvol třídu

Tetovaná tety 1.B - Co se mi líbilo... :-)

(Autor příspěvku: Mgr. a Bc. Jiří Trunda Ph.D.   12.04.2017  Projekty  Vse  Fotogalerie  )

Co se dětem nejvíce líbilo? Koukněte přes fotogalerii. :-)

 

Tetovaná teta 1.B

(Autor příspěvku: Mgr. a Bc. Jiří Trunda Ph.D.   12.04.2017  Projekty  Vse  Fotogalerie  )

Cesta k Tetované tetě našich prvňáčků vede přes klik na fotogalerii. :-)

 

Mise-X: Kosmický rokenrol 1.A

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   09.04.2016  Projekty  1.A  Fotogalerie  )

Kosmický rokenrol, neboli trénink rovnováhy a koordinace pohybů. Víte, že udělat elegantní kotrmelec vyžaduje schopnost koordinovat své tělo při pohybu, dobrou rovnováhu, silu svalů a mrštnost? Když si dobře nacvičíme kotrmelce zde na Zemi, budou se nám dělat hodně snadno na mezinárodní kosmické stanici ISS, kde neexistuje žádné "nahoře" a "dole", až se staneme skutečnými astronauty. No, posuďte sami. Úkol splněn 4.4.2016.

 

Mise-X: 1.A bojuje s gravitací

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   08.04.2016  Projekty  1.A  Fotogalerie  )

Nestíhám dávat fotografie, tak se zase trošku polepším. Jeden z dalších úkolů Mise-X: Souboj s gravitací, aneb trénink prsních a zádových svalů jsme splnili 1.dubna - a není to apríl ;)

 

Mise-X 2016: Trénink vytrvalosti

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   03.03.2016  Projekty  1.A  Fotogalerie  )

Mise X: Trénuj jako astronaut je mezinárodní vzdělávací soutěž soustředěná na tělesnou zdatnost a výživu, protože povzbuzuje naše děti, aby „trénovali jako astronaut“. Naším prvním úkolem byl trénink vytrvalosti aneb cesta na základnu. Běh - zahřátí člunkovým během v tělocvičně, běh na 400 m na Vyšehradě (1/4 míle) a nakonec běh 1 600 m (1 míle) v Podolí.Snad se nám trošičku zlepšila vytrvalost plic, srdce a dalších svalů :)

 

Jak Rumcajs potlal pruského jenerála

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   22.05.2015  Projekty  Vse  Fotogalerie  )

Jak Rumcajs potlal pruského jenerála - tedy, kdo pohádku zná, spíš o tom, jak Rumcajs rýmu dostal. A tak jsme se pro jistotu naučili bylinky, které nám od rýmy, nachlazení, chrapotu, kašle a podobných neduhů pomohou.

 

Projektový den bratří Čapků

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   15.05.2015  Projekty  Vse)

Ve středu 13.5. se na naší škole vzpomínalo na našeho literární umělce, spisovatele, vychovatele, fotografa, sběratele, zahradníka, redaktora, režiséra a majitele Dášenky, na Karla Čapka a jeho bratra Josefa. Bude to jenom krátká návštěva, Za nějakou chvíli odejdeme. Ale já jsem měl oči zavřené, Byl bych na to zapomněl. Šedivý deštník v rohu stál a povídal: /námět a scénář: skupina dětí 5.A/ Ztracený deštník zlý pán:Kryštof Horst Kahl efekty:Martin Maňas deštník:Max Tobiáš pes ...

 

Řemeslníci ze 7. třídy

(Autor příspěvku: Mgr. Pavel Martinovský   28.04.2015  Projekty  Vse  Fotogalerie  )

Během úterního odpoledního vyučování se v rámci dějepisu žáci 7. třídy vydali na středověké tržiště. Nejprve si vylosovali nějaké řemeslo a pak zjišťovali, co asi daný člověk dělal. Na papír nakreslili pomůcky a výrobky. Na závěr své řemeslo prezentovali „u stánku“. Postupně jsme tak nahlédli k šindeláři, flekýři, vrkočníkovi, pasíři, kartáčnici, oháněči, doškáři, dráteníkovi, hamernici, uhlíři, nunvářce a setkali jsme se i s práškem ze mlýna.

 

Jak Rumcajs dostal Manku z vězení

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   10.04.2015  Projekty  Vse  Fotogalerie  )

Rumcajs dostal Manku z vězení! A my jsme jí pomohli slepit rozbitý džbán, který toho byl příčinou. Četli jsme, malovali, sestavovali střepy - byli by z nás výborní archeologové ;), povídali si o rostlinách i starých mírách. Víte třeba, kolik centimetrů vězela mříž ve zdi, když to bylo 7 coulů? Zkrátka, zase nám při projektu dobře bylo, bavili jsme se a vzpomněli si i na pana učitele, kterému zubaři zrovínka sestavovali zoubek, tak jako my džbán. Těšíme se na další setkání: 1.B a 5.A

 

Afrikány pro Afriku

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   31.03.2015  Projekty  5.r.  Fotogalerie  )

Dnes jsme, v době bláznivého, aprílového počasí, právě když sněžilo, vysévali AFRIKÁNY se společností SIRIRI. Co znamená SIRIRI? Mír. Tato společnost pomáhá Středoafričanům postavit se na vlastní nohy, zaměřují se např. na projekty v oblasti školství, kde kvůli nedostatku finančních prostředků musela být uzavřena jediná škola, zajišťující druhý stupeň vzdělání v Bozoum (oblast velikosti naší Moravy), která zajišťovala studentům vzdělání až do maturity. V našem projektu pěstujeme Afrikány, je ...

 

Jak šel Rumcajs na dýně

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   29.03.2015  Projekty  Vse  Fotogalerie  )

Po návštěvě Juniorfestu na Andělu, filmu: Zvonilka a tvor netvor jsme měli další společné čtení s prvňáčky: Jak šel Rumcajs na dýně. Pracovali jsme i s plástvemi včelího vosku - z toho jsme si vykrajovali beránka na velikonoční přání. S prvňáčky se dnes ještě uvidíme na Noci s Andersenem a Drdou. Všichni se moc těšíme!

 

Noc s Andersenem

(Autor příspěvku: urbanova   22.03.2015  Projekty  4.r.)

A konečně je tu-JARO a s ním další úkol k Noci s Andersenem. Sobota byla Světovým dnem poezie, a tak i vy se stanete básníky a my se už těšíme na krásné básničky alespoň o třech slokách. Budou o čertech a vodníkovi, kterým se něco přihodilo, když vylezli ze své pohádkové říše do světa lidí a to vše, aby se prima rýmovalo. Ať žijí básníci:-)

 

Projekt VELKÁ VÁLKA a legie

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   10.11.2014  Projekty  Vse)

 

Projekt VELKÁ VÁLKA a legie

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   10.11.2014  Projekty  Vse  Fotogalerie  )

Dnes, v předvečer výročí podepsání mírové smlouvy a ukončení první světové války jsme měli projektový den. Co bylo jeho cílem? Pokusit se uvědomit si, co znamená válka. Na ukázkách jsme nahlédli, na co mysleli ve chvílích volna vojáci, ale také to, jak bylo těm "doma". Malovali jsme, stejně jako vojáci, vojenskou pohlednici. Část ukázky: "Zima minula, na loukách kvetou blatouchy a petrklíče. Jen pole jsou pustá a prázdná. Ruka rolníkova nezasadila pluh do půdy, aby matka země vydala zlaté os ...

 

C´est la vie pro 9. třídy

(Autor příspěvku: Mgr. Pavel Martinovský   09.11.2014  Projekty  Vse  Fotogalerie  )

Ve čtvrtek 6. listopadu si deváťáci prošli "cestu životem", kterou pro ně připravila organizace Čikatar Het (partnerská organizace Člověka v tísni). Během programu "C´est la vie" žáci prošli simulací reálného života, při níž se žák ocitl v situaci, kdy dokončil základní školu a otevřel se před ním nespočet možností, jakou životní strategii zvolit. Bylo na něm, aby si našel a zaplatil ubytování, přihlásil se na vhodnou školu, sepsal životopis a ucházel se o práci. Pouze na něm bylo rozhodnutí, z ...

 

Projekt Velká válka a legie se blíží k závěru

(Autor příspěvku: Mgr. Pavel Martinovský   07.11.2014  Projekty  Vse  Fotogalerie  )

Dlouhodobý projekt se blíží k závěru. v pondělí proběhne 4. a 5. hodinu aktivita vojenská pohlednice. Zpěváci z prvního stupně poslední dny pilně nacvičují. A pak nastane úterý 11. 11., výročí podepsání mírové smlouvy a ukončení první světové války. Zveme Vás všechny v 11 hodin k pomníku legionářů na Palackého náměstí.

 

Impresionismus

(Autor příspěvku: Matějčková   26.10.2014  Projekty  8.r.)

Estetická výchova: připomínám všem "osmákům" práci na projektu Impresionismus. Dosud jsem obdržela pouze několik prací, které zcela nesplnily mé očekávání. 1. zaměřte se všeobecně na pojem "impresionismus" 2. vyberte nejznámější evropské autory: Monet, Cézanne, Degas, Renoir...atd. Informací určitě budete mít hodně. Pokud budete vkládat obraz, nezapomeňte vložit popisek. Kontrola úkolu: 30. 10. 2014.Děkuji. Mat.

 

Tečka za Misí-X 2014

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   17.06.2014  Projekty  Vse  Fotogalerie  )

Dnes jsme přivítali p. Milana Hanouska z České kosmické kanceláře, který nám přinesl pár drobných dárečků za ukončení mise a hlavně si s námi popovídal o vesmíru, červích a jiných dírách, kosmonautice a o raketách, o Marsu... Víte třeba, co se stane, když na Marsu vytáhnete párek v rohlíku? Ne? - Tak se zeptejte 4.A nebo 3.B :)

 

Po Vinohradech bratří Čapků

(Autor příspěvku: Mgr. Pavel Martinovský   30.04.2014  Projekty  9.r.)

V rámci projektu Karel a Josef Čapkovi proběhne v pátek 2. května exkurze po Čapkových Vinohradech: Sraz na náměstí Míru v 9:00 na zastávce tramvaje směr Vinohrady (nahoru) Konec akce kolem 12:30 u stanice metra Strašnická s sebou: Opencard / jízdné na tram pevnou obuv a oblečení do případného deště propisku svačinu a pití 20 Kč na vstup do Trmalovy vily Doprovod: třídní učitelé Cenné věci si žáci berou na vlastní zodpovědnost!

 

Mise-X: Kosmický cyklista

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   27.03.2014  Projekty  4.r.)

Jedním z dobrovolných tréninků byla jízda na kole, která procvičuje svaly na nohou, zlepšuje kardiovaskulární systém, ale i zvyšuje vytrvalost. Nová místa v okolí takto poznával Michal.

 

Mise-X: Rychlostí světla

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   27.03.2014  Projekty  4.r.)

V pondělí 24.3. jsme splnili poslední úkol mise - trénink rychlé reakce "oko-ruka" a soustředění. Rychlé a přesné rozhodování se nám bude hodit nejen u oblíbených počítačových her, ale třeba i u sportů jako přehazovaná a ping-pong. Řízení kosmické rakety bychom mohli bez obav svěřit Dominikovi, jeho reakční čas byl nejkratší! (To koukáš, mami.) :)

 

Mise-X: Kosmický rokenrol

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   21.03.2014  Projekty  4.r.)

V pátek, po návštěvě Febiofestu, jsme si ještě stačili zatancovat kosmický rokenrol, neboli trénink rovnováhy a koordinace pohybů při kotrmelcích, saltu skrze kruh a stoji na rukou, který nejbravurněji zvládá kosmonautka Anička.

 

Mise-X: Souboj s gravitací

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   17.03.2014  Projekty  4.r.)

Na svatého Patrika jsme trénovali prsní a zádové svaly neboť jsme plnili jeden z dalších úkolů Mise-X: Souboj s gravitací. Popovídali jsme si o hmotě, ze které je vyroben míč medicinbal, i o jeho hmotnosti, tedy vlastnosti hmoty, která vyjadřuje míru gravitačních účinků, která by se měnila v závislosti na tom, kde bychom se s míčem pohybovali - jiná je na Zemi, na Měsíci, na Marsu, ve volném vesmíru, na Jupiteru, nebo na Slunci... Teď už si s námi pojďte zpevnit zádové svaly, aby nám lépe chrán ...

 

Mise-X: Výstup na Marsovskou horu

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   15.03.2014  Projekty  4.r.)

V pátek jsme měli trénink rovnováhy a koordinace abychom uměli rychle a správně reagovat a přizpůsobovat svůj pohyb daným okolnostem. Úkol se jmenoval: Výstup na Marsovskou horu a spočíval v opakovaném výstupu a sestupu po žebřinách na čas a v závěsu na příčce žebříku.

 

Mise-X: Pohybový astrokurz

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   13.03.2014  Projekty  4.r.)

V pondělí 10.3. dokončili Tučňáci z Marsu svůj pohybový astrokurz neboli trénink hbitosti. "Být pohyblivý vyžaduje, abyste byli rychlí, silní a měli dobrou rovnováhu a koordinaci pohybů." Nejrychlejší byl Kuba, na paty u šlapala Anička a té dýchal na záda Jorik :)

 

Mise-X: Kontroluj svoji misi

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   08.03.2014  Projekty  4.r.)

V pondělí 3.3. Tučňáci z Marsu kontrolovali svoji misi. Úkolem byl trénink rovnováhy a prostorové orientace. Nejprve jsme si procvičili stání na jedné noze, pak jsme si, stále na jedné noze, házeli tenisákem ve dvojicích. Potom jsme to vyzkoušeli každý sám - o stěnu. A na závěr jsme si tenisákem o stěnu házeli stojíc na jedné noze na trampolíně. Koho to naprosto nerozházelo? Našeho Mirka! Dlouho se držel i Michal a Sam :)

 

Mise-X: Pevné tělo astronauta

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   02.03.2014  Projekty  4.r.)

Poslední únorový den jsme plnili úkol Mise-X: Pevné tělo astronauta aneb trénovali jsme břišní a zádové svaly cviky Kapitánův zdvih a Pilotovo prkno (viz. foto), neboť silné břišní a zádové svaly chrání páteř, zajišťují správné držení těla a přenos energie těla.

 

Mise-X: Životodárná voda

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   02.03.2014  Projekty  4.r.)

V pondělí jsme plnili úkol Mise-X: životodárná voda aneb, co je to hydratace a dehydratace organizmu a jak se jí bránit, kolik mám denně vypít tekutin, které potraviny a nápoje zajišťují dobrou hydrataci a které naopak způsobují dehydrataci? Naše tělo je totiž z 50 - 70% tvořeno vodou, proto je nezbytné pít dostatečné množství tekutin, jen tak je naše tělo schopné podávat maximální výkon.

 

Projekt Národní divadlo

(Autor příspěvku: sebestaj   25.02.2014  Projekty  Vse)

Dnes jsme se žáky 8.A a 8.B v předmětu estetika tvořily kulisy postav pro jejich umístění na Nové scéně Národního divadla. Všem velmi děkujeme za jejich šikovnost! J. Šebesta a J. Fárová

 

Mise-X: Vyskoč na Měsíc II.

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   21.02.2014  Projekty  4.r.)

Na Valentina jsme si vyzkoušeli, kdo nejlépe natrénoval, jak vyskočit na Měsíc. Nejblíže k Měsíci se dnes ocitli Tučňáci: Anička (118 přeskoků za minutu), Kuba (66) a Šimon (55). Jen tak dál, astronauti! A co Vy, kolik přeskoků dáte snožmo za minutu přes švihadlo?

 

Prevence agresivity s DIVADELTOU

(Autor příspěvku: sebestaj   14.02.2014  Projekty  Vse)

Ve dnech 13.2. a 14.2. 2014 proběhl v prostorách školy program (divadlo forum: téma agresivita) určený dětem třetí, čtvrté a páté třídy. Děkujeme za aktivní přístup dětí a herecké výkony. Za o.s. Divadelta Jakub Šebesta

 

Mise-X: Vyskoč na Měsíc

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   08.02.2014  Projekty  4.r.)

Zatím posledním tréninkem bylo cvičení fyzické vytrvalosti. Trénovali jsme se švihadlem pro zvýšení pevnosti kostí s ke zlepšení práce srdce a krevního oběhu a ke zvýšení fyzické vytrvalosti. V pátek, dne 7.2. nám srdce bilo rychleji... A co bylo naším úkolem? Skákej nejprve na místě 30 vteřin, minutu si odpočiň, sérii opakuj 3x. Pak skákej opět po dobu 30 vteřin, ale pohybuj se přitom po volném prostoru tělocvičny, minutu si odpočiň a jak jinak, opakuj 3x. A aby toho nebylo málo, celé to opaku ...

 

Mise-X: Měsíční chůze II.

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   08.02.2014  Projekty  4.r.)

Kvůli tréninku síly a koordinace pohybů jsme si vyzkoušeli "krabí chůzi" - a to na stejné, 12 m trase po dobu 2 minut. Nejrychlejším krabem, který všem utekl, byla Anička, která za tu dobu urazila neskutečných 102m! Nevěřícně ji pronásledovali Kuba, Dominik, Lukáš i Michal :)

 

Mise-X: Měsíční chůze

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   08.02.2014  Projekty  4.r.  Přiložený soubor:  Ke stažení  )

Mnoho každodenních činností vyžaduje sílu a dobrou koordinaci pohybů. Často musíme zvládnout své vlastní tělo a pohybovat se bez pádu a ztráty rovnováhy. Trénovali jsme to jako "medvědi" na trase dlouhé 12 m po dobu 2 minut. Nejrychlejším medvědem byl Dominik a Kuba, kteří za 2 minuty po čtyřech urazili neuvěřitelnou vzdálenost 138m, nejlépe je pronásledovali Anička, Lukáš a Michal. Jste dobří!

 

Mise-X: Objevuj a poznávej

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   08.02.2014  Projekty  4.r.)

Dalším úkolem byl trénink srdce a krevního oběhu. Cvičíme a pohybujeme se proto, aby bylo naše srdce silnější. Seznámili jsme se s naší tepovou frekvencí v klidu i po zátěži aerobního cvičení; výpočet cílové tepové frekvence: (220 - věk) x 0,7

 

Mise-X: Síla posádky - kliky

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   08.02.2014  Projekty  4.r.)

Dalším tréninkem síly svalů a pevností kostí bylo cvičení série 10-15-20 kliků s minutovým odpočinkem na čas. Dnes byli nejlepší: Kuba (s časem 2:26), kryštof a Jorik.

 

Mise-X: Síla posádky - dřepy

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   08.02.2014  Projekty  4.r.)

10. ledna jsme plnili jeden z prvních tréninků abychom získali silné svaly a kosti, které jsou důležité pro naše celkové zdraví. Úkolem byla série 10-15-20 dřepů s minutovým odpočinkem. Nejlepšího času dosáhli: Dominik (2:27), Jorik, kryštof a Kuba. A co Vy?

 

1.A , 1.B a 3.A v Muzeu Antonína Dvořáka

(Autor příspěvku: holakova   19.11.2013  Projekty  Vse  Fotogalerie  )

V pátek 8. 11. jsme navštívili Muzeum Antonína Dvořáka. Čekala zde na nás milá paní průvodkyně, která nám nejen povídala o našem slavném hudebním skladateli, ale dokonce nám i hrála na klavír. Po prohlídce, kde jsme viděli i skladatelovy osobní věci, talár či Antonínovo piano, jsme si vyzkoušeli zahrát v orchestru pod taktovkou dirigenta. Nechyběl ani poslech světoznámé symfonie Novosvětská. Na závěr jsme si hravou formou ověřili naše znalosti.

 

Projekt: Hudba - 4.týden

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   19.11.2013  Projekty  Vse)

Úkoly tohoto týdne: 1) Který český zpěvák získal nejvíce zlatých a českých slavíků? 2) Která naše zpěvačka si zazpívala hlavní role zároveň v muzikálu Dracula, Johanka z Arku a Carmen? 3) Napiš název tuzemského hudebního festivalu. 4) Ze které filmové pohádky je písnička Svěráka a Uhlíře "Není nutno"?

 

3. týden s prjektem HUDBA

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   08.11.2013  Projekty  Vse)

Otázky tohoto týdne: 1. Co je to zvuk? 2. Zapiš notu: celou, půlovou, čtvrťovou a osminovou. 3. Která česká píseň se stala nejznámější ve světě? (nápověda: Její autor je Jaromír Vejvoda) 4. Zazpívejte ji. 5. Co je to akord?

 

Projekt HUDBA 2.týden

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   31.10.2013  Projekty  Vse  Fotogalerie  )

Mrkněte se, jak se dětem povedly namalovat "Jonášovy" hudební nástroje z celého světa. A jak zní úkoly na kratičký 2. týden projektu? 1. Na které 2 skupiny se dělí BICÍ nástroje? Uveďte příklady. 2. Jak se jmenuje pohádková opera Antonína Dvořáka, která se obsahem podobá příběhu o Malé mořské víle?

 

Projekt HUDBA KOLEM NÁS

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   23.10.2013  Projekty  Vse  Fotogalerie  )

V úterý 22.10. si děti s panem Jonášem osahaly lidové hudební nástroje z celého světa, prohlédněte si fotografie - bylo jich více než 100 druhů. V rámci následujícího měsíce se budou s hudbou kolem nás setkávat trochu intenzivněji. 1. návštěvy muzeí (např. 4.A půjde do muzea Bedřicha Smetany na program Pověst o Libuši) 2. týdenní otázky které nás mají připravit na závěrečnou soutěž. Otázky tohoto týdne: - Mezi jaké hudební nástroje řadíme SAXOFON? - Jak zapisujeme tón? - Uhodneš, o koho s ...

 

Projekt -vyučovací hodina

(Autor příspěvku: beneš   27.09.2013  Projekty  3.B  Fotogalerie  )

Ve dnech od 23. 9. do 27. 9. proběhl ve třídě 3. B projekt „vyučovací hodina“. Žáci v jeho průběhu byli rozděleni do skupin a připravili si vyučovací hodinu, která se věnovala opakování zajímavých témat z druhého ročníku. V pátek jednotlivé skupiny odučily své předměty a vyzkoušely, jaké je to být učitelem. Já jsem si zase zopakoval, jaké je to být žákem. V matematice jsme zopakovali sčítání a odčítání. Vypočítali jsme slovní úlohu a vybarvili jsme barevné počítání s násobilkou. I nakupován ...

 

Den evropských jazyků

(Autor příspěvku: Jana Čiháková   23.09.2013  Projekty  Vse  Fotogalerie  )

Ve čtvrtek 26.10.2013 proběhne oslava DNE EVROPSKÝCH JAZYKŮ, jehož cílem je naučit děti lépe poznávat jiné kultury a způsoby života, vyhledávat, třídit, zpracovávat a formou reklamy odprezentovat získané informace o konkrétním státu EU. Hodnocení nejzajímavější reklamy, kromě učitelů, provede i dětská porota. Prezentace a vychutnání kulturní rozmanitosti bude: I. stupeň od 11,55 hod. v sále DDM, 5. patro, II.stupeň bude od 12,40 hod. v TV školy. Rozdělení států: 1.A a 1.B - Čechy a Morava  ...

 

1. Projekt 3. B

(Autor příspěvku: beneš   20.09.2013  Projekty  3.B)

Dobrý den, v týdnu od 23. 9. do 27. 9. proběhne v třídě 3. B první třídní projekt. Projekt bude spojovat předměty ČJ, M, PRV, SP, ale zasáhneme i do DV, VV. Základní myšlenkou projektu je, aby si děti zopakovali učivo z minulého roku. Pomocí interaktivních prostředků i výukových textů a dané učivo zpracovali, vybrali to nejdůležitější. Výsledkem by měla být jedna připravená vyučovací hodina zaměřená na opakování v ČJ, M nebo PRV. Tak uvidíme, jak to vyjde. S pozdravem J ...

 

Počet příspěvků: